План роботи бібліотеки
План роботи
шкільної бібліотеки
на 2018 – 2019 навчальний рік
Мукачівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №16
з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів
Мукачівської міської ради
Закарпатської області
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
||||
1. |
Організація інформаційної діяльності |
||||||
1.1 |
Аналіз забезпечення учнів підручниками на |
Серпень |
Бібліотекар |
||||
1.2 |
Екскурсія для 1 класу до міської дитячої бібліотеки. |
Вересень Жовтень |
Бібліотекар |
||||
1.3 |
Перереєстрація читачів, виявлення їх інтересів до читання. |
Вересень |
Бібліотекар |
||||
1.4 |
Вивчення і задоволення інформаційних потреб читачів |
Вересень |
Бібліотекар |
||||
1.5 |
Звірка читацьких формулярів зі списками учнів по класах та списком працівників школи. |
Вересень |
Бібліотекар |
||||
1.6 |
Аналіз читацьких формулярів: «Що читаємо? Чим цікавимось?» |
Жовтень |
Бібліотекар |
||||
1.7 |
Проведення загальношкільних рейдів «Стан збереження підручників». |
Один раз на три місяці |
Бібліотекар |
||||
1.8 |
Обрати відповідальних за збереження підручників по класах. |
Вересень |
Бібліотекар |
||||
1.9 |
Регулярно проводити колективні та індивідуальні бесіди з читачами про «Правила поведінки з підручником» |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
1.10 |
З метою залучення читачів до бібліотеки засобами книжкових виставок, оглядів, масових заходів |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
2. |
Індивідуальна робота з читачами – учнями |
||||||
2.1 |
Обслуговування читачів. |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
2.2 |
Бесіди щодо виховання бережливого ставлення до книги «Як берегти книгу» «Роль книги в житті людини» |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
2.3 |
Рекомендаційні бесіди з учнями під час видачі літератури |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
2.4 |
Бібліографічні консультації та бесіди:
|
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
3. |
Співпраця бібліотекаря з вчителями |
||||||
3.1 |
Спільна робота бібліотеки та педагогічного колективу щодо збереження фонду підручників: 1) організація видачі – прийому підручників разом з класними керівниками 1 – 11 класів; 2) організація постів бережливих у класах. |
Серпень Травень
Вересень |
Бібліотекар, кл.керівники
Бібліотекар, кл.керівники |
||||
3.2 |
Інформувати вчителів та учнів про нові надходження; |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
3.3 |
Робота з ліквідації заборгованості підручників |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
4. |
Масова робота |
||||||
4.1 |
«Улюблені книжки» – перегляд літератури |
Вересень |
Бібліотекар |
||||
4.2 |
Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек (присвячено В.О.Сухомлинському) |
Жовтень |
Бібліотекар Кл.керівники |
||||
4.3 |
Бібліотечні ігри, вікторини: –«Світ казок» – «У світі української літератури»; – «З чого складається книга» – «Вічний живий голос» (за творчістю Лесі Українки) |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
4.4 |
«О, слово рідне, хто без тебе я», усний журнал до Дня української мови й письменності |
Листопад |
Бібліотекар |
||||
4.5 |
«Добро починається з тебе», тренінгові заняття до Всесвітнього дня доброти |
Листопад |
Бібліотекар |
||||
4.6 |
«Не дай СНІДу шансу», інформаційна година |
Грудень |
Бібліотекар |
||||
4.7 |
Усний журнал «З Україною в серці» (до дня Соборності України) |
Січень |
Бібліотекар |
||||
4.8 |
Виставка фотоматеріалів «Історичні факти про Революцію Гідності». |
Лютий |
Бібліотекар |
||||
4.9 |
Бібліотечні читання «Герої не вмирають» (до дня Героїв Небесної Сотні) |
Лютий |
Бібліотекар |
||||
4.10 |
Тиждень читання «Поради Читайлика» (для учнів 1 – 4 класів) |
Березень |
Бібліотекар |
||||
4.11 |
Читання віршів до визначних дат по творч. письменників |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
Організація книжкових виставок |
|||||||
Вересень |
Бібліотекар |
||||||
|
Жовтень |
Бібліотекар |
|||||
Листопад |
Бібліотекар |
||||||
Грудень |
Бібліотекар |
||||||
Січень |
Бібліотекар |
||||||
Лютий |
Бібліотекар |
||||||
|
Березень |
Бібліотекар |
|||||
Квітень |
Бібліотекар |
||||||
Травень |
Бібліотекар |
||||||
5 |
Ведення довідково-бібліографічного апарату |
||||||
5.1 |
Оформлення картотеки читацьких формулярів; |
Вересень |
Бібліотекар |
||||
5.2 |
Оформлення «Зошиту-обліку підручників» |
Вересень |
Бібліотекар |
||||
5.3 |
Поновлення матеріалу: – «Бібліотека інформує» – «Книга дякує. Книга сумує» |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
6 |
Формування бібліотечного фонду. |
||||||
6.1 |
Ведення обліку бібліотечного фонду |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
6.2 |
Облік, технічна обробка та розміщення нових надходжень навчальної літератури. |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
6.3 |
Вивчення складу бібліотечного фонду, аналіз його використання |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
6.4 |
Щорічна інвентаризація бібліотечних фондів навчальної літератури |
Квітень |
Бібліотекар |
||||
6.5 |
Підготовка підсумкового звіту про інвентаризацію бібліотечного фонду навчальної літератури |
Квітень |
Бібліотекар |
||||
6.6 |
Відбір літератури на списання |
Квітень |
Бібліотекар |
||||
6.7 |
Документальне оформлення списання вилучених із бібліотечного фонду непридатних для подальшого використання навчальних видань. |
Квітень |
Бібліотекар |
||||
7 |
Збереження бібліотечного фонду
|
||||||
7.1 |
Ремонт літератури (за необхідності). |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
7.2 |
Проведення знепилювання книжкового фонду. Кожний останній день місяця – санітарний день |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
7.3 |
Проведення бесід щодо бережливого ставлення до книги, підручника: «Правила поведінки при роботі з підручником» |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
8. |
Робота з активом читачів |
||||||
8.1 |
Залучити до активу бібліотеки учнів з кожного класу Робота з боржниками |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
9 |
Підвищення кваліфікації. Організаційно-методична робота |
||||||
9.1 |
Оперативне ведення бібліотечної документації. |
Протягом року |
Бібліотекар |
||||
9.2 |
Обмін досвідом з працівниками шкільних бібліотек. |
Протягом року |
Бібліотекар |